سوالات متداول | FAQ   

ویژگی های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب چیست؟

امروزه با توجه به نیاز روزافزون بازار، شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ زیادی تحت عنوان “آژانس دیجیتال مارکتینگ” به وجود آمده اند. آژانس دیجیتال مارکتینگ به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و تبلیغات اینترنتی می پردازد. همانگونه که ذکر شد، آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسیار زیادی به وجود آمده اند که هر کدام هم ادعاهایی دارند. اما چگونه می توان فهمید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، به معنای واقعی خدمات خوب و مناسبی را ارائه می دهد؟

  1. تخصص: سازمانی که مدعی است می تواند کارهای حرفه ای، پیچیده و پرریسک (همچون سئو که هر گونه اشتباه منجر به جریمه از سوی گوگل یا افت رتبه خواهد شد) انجام بدهد، باید کادری متخصص داشته باشد. اما چگونه می توان فهمید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کارکنان و کارمندانی متخصص دارد؟ برای فهمیدن این مورد بهتر است از افراد مجربی که تجربه استفاده از خدمات یک آژانس را دارند کمک گرفته و نظرخواهی کنید یا با مطالعه صفحه درباره ما، میزان تخصصی بودن مطالب سایت و همچنین میزان رتبه سئو سایت در گوگل متوجه شوید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دارای متخصصانی کاربلد است.
  2. تجربه: برای اینکه متوجه شوید که آژانس بازاریابی دیجیتال مورد نظر دارای کادر مجرب و تجربه انجام پروژه است بهتر است که از پورتوفولیو یا بخش مشتریان این شرکت دیدن کنید یا اگر فرصتش فراهم شد، با افرادی که از آژانس مورد نظر خدمات دریافت کرده اند تماس گرفته و نظر آن ها را جویا شوید.
  3. تعهد: تعهد یکی از مهم ترین عامل های به سرانجام رسیدن یک پروژه است. اگر شرکتی تخصص و تجربه داشته باشد، اما نسبت به مشتریان خود بی تعهد باشد، ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. برای اینکه تعهد یک سایت را بسنجید بهتر است نمونه قرارداد شرکت را مطالعه کرده یا از مشتریان قبلی نظرخواهی کنید. هیچ وقت بدون مطالعه دقیق قرارداد یا بدون قرارداد بستن، پروژه ای را آغاز نکنید. داشتن یک قرارداد منصفانه باعث می شود تا هر دو طرف به حق و حقوق خود برسند. 
  4. شفافیت: یک سازمان باید با کاربران و مشتریان خود شفاف باشد. گاها پیش می آید که شرکت هایی با وجود اینکه مبلغ انجام پروژه کمتر است، مبالغ بیشتری دریافت می کنند یا اینکه از قبل مطلع هستند که انجام یک پروژه امکان دارد که مبالغ بیشتری از بودجه شما بخواهد، اما این موضوع را به علت اینکه پروژه را دریافت کرده و در ادامه شما را تحت عمل انجام شده قرار بدهند کتمان می کنند و در ادامه و اواسط پروژه از شما هزینه های اضافی مطالبه می کنند و شما هم ناچار می شوید که پرداخت کنید. یک شرکت باید دارای شفافیت باشد و تمامی هزینه های موجود را به صورت منصفانه و حرفه ای اعلام کند.
  5. هزینه: هزینه یکی از تعیین کننده ترین موارد است. بودجه ای که کارفرما تعیین کرده و هزینه ای که پیمانکار (آژانس دیجیتال مارکتینگ) درخواست می کند، تعیین می کند که آیا این همکاری صورت بگیرد یا نه. گاها شرکت ها هزینه هایی گزاف و نامتعارف را برای انجام خدمات کاملا معمولی مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درخواست می کنند. شما باید پروژه خود را به آژانس دیجیتالی محول کنید که علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب، قیمتی مناسب هم داشته باشد.
  6. پشتیبانی: آخرین موردی که باید در انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به عنوان پیمانکار در نظر بگیرید پشتیبانی بعد از پروژه است. یک آژانس خوب باید پس از پایان پروژه هم در کنار شما باشد و شما را در حل کردن مشکلات به وجود آمده کمک نماید.

چگونه به ما اعتماد کنید؟

درست است که جلب اعتماد به سادگی نیست، اما ما در تلاشیم تا اعتماد کاربران مارکتینگرام را جلب نماییم. برای اینکه به ما اعتماد داشته باشید، روش های مختلفی وجود دارد.

  • با ما تماس بگیرید. مطمئنا شیوه برخورد، شیوه بیان و سطح تخصص ما در مشاوره، برای شما محرز خواهد شد.
  • از محصولات و خدمات رایگان ما استفاده کنید. به این شکل، قبل از اینکه پولی بپردازید کیفیت خدمات ما را بررسی خواهید کرد. می توانید از مقالات و محتوای رایگان ما در سایت و شبکه های اجتماعی و سایر خدمات رایگان ما همچون آنالیز رایگان استفاده کنید.
  • ما با شما قرار داد بسته و همچنین کیفیت و پشتیبانی پس از فروش خدمات و محصولات خود را گارانتی می کنیم.

وجه تمایز ما با رقبا چیست؟

هر شرکت و کسب و کار، به منظور جذب مشتریان بیشتر، ممکن است وجه تمایزاتی با سایر رقبا داشته باشد. ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وجه تمایز خود را با سایر رقبا در این صفحه شرح داده ایم.

پروسه دریافت مشاوره رایگان به چه شکل است؟

ابتدا از طریق روش های زیر با ما تماس بگیرید.

  • مراجعه به صفحه ثبت سفارش و انتخاب یکی از گزینه های ارتباطی
  • ارتباط با ما از طریق شماره تلفن های ارتباطی
  • ارتباط با ما از طریق تلگرام
  • ارتباط با ما از طریق واتس آپ

پس از تماس شما، ما در قالب یک مشاوره رایگان، به شما کمک می کنیم تا تصمیمی درست اتخاذ کنید.

مدت زمان انجام یک پروژه چقدر است؟

نمی توان برای همه پروژه ها یک نسخه پیچید. معمولا در صفحه خدمات مورد نظر زمان احتمالی تحویل پروژه اعلام می شود اما زمان دقیق تحویل پروژه پس از بررسی های لازم نیازهای شما اعلام خواهد شد.

پشتیبانی پروژه به چه شکل است؟

پشتیبانی پس از پروژه، بلافاصله پس از تحویل پروژه شروع شده و در بعضی از خدمات تا ۶ ماه و در برخی دیگر از خدمات تا ۱ سال ادامه دارد. در طول پشتیبانی، ما از طریق روش های مختلفی مانند ارتباط حضوری، تماس تلفنی، تماس تصویری، وبینار، تماس از طریق واتس اپ و تلگرام به شما پشتیبانی پس از فروش ارائه می دهیم. پس از پایان پشتیبانی، با پرداخت ۲۵% از هزینه قرارداد می توانید پشتیبانی خود را به مدت ۶ ماه تا ۱ سال دیگر تمدید کنید.

ما به صورت حضوری کار می کنیم یا غیرحضوری؟

هر چند که ما در دفتر مرکزی در شهرستان دزفول در استان خوزستان به صورت حضوری کار می کنیم، اما عمده فعالیت های ما به صورت غیرحضوری صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

مارکتینگرام چه خدماتی را به صورت رایگان ارائه می دهد؟

خدماتی همچون آنالیز سایت، مشاوره و آموزش های غیرحضوری، توسط مارکتینگرام به صورت رایگان ارائه می شود.